Veelgestelde Vragen
Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Komende vrijdag gaan we al trouwen. We hebben vandaag pas jullie product ontdekt en het lijkt ons heel leuk om een zuil in te zetten als gastenboek. Kunnen we nog reserveren?
Geen probleem! Wel is het handig even telefonisch de beschikbaarheid te controleren. U kunt ons bellen op 0413 310797. Zodra u het reserveringsformulier heeft ingevuld krijgt u een bevestiging en de factuur per e-mail.
De zuil huren voor een dag kost 195 euro, maar we hebben de zuil maar nodig van 20:00 tot 1:00 uur nodig. Wat kost het huren dan?
Ook dan kost het huren van de zuil 195,- We kunnen de zuil die dag niet nog aan iemand anders verhuren dus een korting is niet mogelijk.
Hoe lang is de maximale opnametijd? Niet dat ik nu denk dat het snel vol is met alle wensen, maar stel dat iemand hem op opnemen zet en niet meer uitzet, heb ik dan een probleem?
De totale opnamecapaciteit is onbeperkt, per filmpje kan er maximaal 1 minuut worden opgenomen. Als de opname nog niet loopt zie je een START knop in beeld. Zodra de opname loopt zie je een STOP knop. Tijdens de opname zie je het aantal resterende seconden teruglopen van 60 naar 0. Op 0 stopt de opname dus automatisch.
We twijfelen nog over een persoonlijke achtergrond. Kunnen we dan toch al reserveren?
Ja, hoe eerder je reserveert des te eerder de zuil voor jullie vastgelegd is. Wel of geen persoonlijke achtergrond is later nog te wijzigen. Dat kan via de e-mail en telefonisch worden doorgegeven. Vermeld dan wel altijd uw reserveringsnummer.
Hoeveel stroom verbruikt de zuil?
De complete zuil verbruikt in totaal 350 watt.
We hebben de receptie en het feest op 2 verschillende locaties. Kunnen we de zuil zelf verplaatsen?
Ja dat kan, de zuil kan in 3 delen uiteen worden genomen. Als je de zuil verplaatst naar een andere locatie, willen we wel graag het adres hiervan. We laten dan ook een kist (voor het scherm), een tas (voor de koker) en een flyer achter waarop een en ander staat uitgelegd om de zuil te (de)monteren.
Hoe laat komen jullie de zuil bezorgen en ophalen?
In het reserveringsformulier kun je in het veld ‘Opmerkingen’ aangeven hoe laat de eerste gasten arriveren en hoe laat de zuil aanwezig moet zijn. Wij zorgen er dan voor dat de zuil voor die opgeven tijd gebruiksklaar op de locatie staat. Wij bespreken dag en tijd van ophalen met de locatie. Stel de locatie is op zondag gesloten, dan halen we de zuil op maandag op. Uiteraard betaal je hier niet extra voor.
Waar kan ik een voorkeur voor een kleur zuil aangeven?
Geef deze aan in het Opmerkingen veld in het reserveringsformulier. Je kunt kiezen uit de LED zuil. Deze zuil kunnen we een vaste kleur geven of laten wisselen van kleur.
De factuur is inmiddels online via iDEAL overgemaakt, het was echter niet mogelijk om het reserveringsnummer te vermelden.
Bij een overboeking via iDEAL is het niet nodig (en niet mogelijk) om een betalingskenmerk in te vullen, dat wordt namelijk automatisch verzonden. Je kunt het betalingskenmerk zien tijdens het betalen.